STRESSZKEZELŐ TRÉNING INDUL!

A stresszkezelés tanulható. Sajátítsd el a hatékony stresszkezelés eszközeit!

Stressz az élet sava, borsa... Túl fűszeres már az étel?

  • Tányérpörgetőként próbálod lendületben tartani életed összes területét? Munkát, párkapcsolatot, gyerekeket, háztartást?
  •    
  • Este nehezen alszol el, mert az elintézetlen feladatok "kattognak az agyadban"?
  •  
  • Elzsibbadtál már a Covid hozta folyamatos alkalmazkodásban?
  •  
  • Bizonytalannak érzed magad emberi kapcsolatokban?
  •  
  • Te vagy az, akit mindig megvár a mosogatás, aki a többiek után pakol?
  •  
  • Nehezen mondasz nemet, holott tudod, hogy túlterhelt vagy?
  •  
  • Javítanál az emberi kapcsolataidon, de nem tudod, hol indulj el?
  •  
  • Úgy érzed, falra hányt borsót ér a szavad? Szeretnéd magad jobban előtérbe helyezni?
  •  
    stresszkezelő tréning

    EZEKEN LEHET VÁLTOZTATNI. INDULJ EL, SEGÍTÜNK!

     

    16 ÓRÁS STRESSZKEZELŐ TRÉNING INDUL NOVEMBERBEN

    OLDOTT HANGULATÚ CSOPORTBAN, KLINIKAI SZAKPSZICHOLÓGUS VEZETÉSÉVEL INTENZÍVEN FEJLESZTHETED KÉSZSÉGEIDET.

     

    ISMERKEDJ MEG A WILLIAMS ÉLETKÉSZSÉGEK TRÉNINGGEL!

     

    Mit adhat nekem a stresszkezelő tréning?

  • Tudományosan megalapozott, jól felépített tananyagot, aminek segítségével hatékonyabban tudod kormányozni az életedet.
  •  
  • Korszerű tudományos ismereteket dióhéjban a stressz mibenlétéről, amik jól konvertálhatók a (nem) mindennapi kihívások kezelésére.
  •  
  • Annak tudását, hogy reálisan felmérd, mikor melyik stresszcsökkentő eszköz hoz jó eredményt.
  •  
  • Azonnal használható módszereket azokra a helyzetekre, amikor végtelenül tehetetlennek érzed magad, vagy épp "eldurran az agyad".
  •  
  • Stratégiákat lépésről-lépésre, amelyekkel a tettek mezejére lépve meg is szüntethetsz egy stresszkeltő helyzetet.
  •  
  • Olyan készségek elsajátítását és gyakorlását, amelyek hosszú távon képesek megalapozni azt, hogy strapabíró, támogató emberi kapcsolataid legyenek.
  •  
  • Segédanyagokat, amik lehetővé teszik, hogy a tréningen megtanultak később a mindennapi életed részei lehessenek, "jó szokásokká" váljanak.
  •  
  • Egy jó hangulatú, támogató kiscsoportot, amely bátorító és védett közegként lehetővé teszi a készségek próbálgatását.
  • Ki tartja a tréninget?

    Bimbó Melinda pszichológus

    Én, Bimbó Melinda, klinikai szakpszichológus. Sok éves gyakorlattal rendelkezem csoportokkal való munkában. Önismereti és terápiás pszichodráma csoportok, továbbá készségfejlesztő tréningek tartásában van tapasztalatom.

    2020-ban a Covid egyik hétről a másikra hozott változást az életünkbe. Erős és hosszantartó stresszként nehezedett mindannyiunkra a tavaszi bezártság, a bizonytalanság, a családi és munkabeli szerepek egymásra halmozódása, keveredése. Ebben az élethelyzetben felértékelődött az azonnal bevethető lélektani eszközök szerepe. Ez vezetett engem oda, hogy bővítsem a tudásomat a Williams Életkészségek Tréning elsajátításával, majd oktatásával. Továbbra is elkötelezettje vagyok a feltáró jellegű önismereti és terápiás munkának, de azt látom, hogy a testi és lelki egészség megőrzéséhez nagyon jó szolgálatot tesz a stresszkezelés, amely - mint egy jó szerszámos láda - konkrét technikákat kínál a feszültség csökkentéséhez.

    A stresszkezelő tréning szakmai háttere


    A Williams Életkészségek Tréninget vagy stresszkezelő tréninget az Egyesült Államokban Dr. Redford B. Williams a Duke Egyetem Behavioral Medicine Research Center intézetvezetője és felesége, Dr. Virginia P. Williams, PhD tanár és kultúrtörténész, a Williams Lifeskills Inc. igazgatója dolgozták ki.

     A tréning hatékonyságát számos kutatás igazolta.

     A program magyar változatát a Selye János Magyar Magatartástudományi és Magatartásorvoslási Társaság dolgozta ki 2004-ben.
     
    A tréning e két tudományos társaság égisze alatt működik, a tréning során használt segédanyagokat is tőlük kapják a résztvevők.
     

    Lássuk a praktikus infókat!

    Hogyan?

    6-12 fős kiscsoportban. Körben ülve, elméleti tananyaggal, gyakorlatokkal, munkafüzettel, játékkal.

    Hol?

    A Pszichofészek rendelőben, VI. kerület, Teréz krt. 19. III. em. 34-ben.

    Mikor?

    A tréning 2x8 óra. Az órák 45 percesek. A tréninget két szombati napon tartjuk meg: november 21-én és 28-án. 9-16 óra között.

    Mennyiért?

    A tréning 30 ezer forint, mely átutalással rendezhető. Az utalás teljesítésével biztosítod a helyed a csoporton.

    Fontos a biztonságod!

  • A rendelő helyiségeiben a higiénés viszonyokra fokozottan ügyelünk.
  • A csoporton a székeket egymástól nagyobb távolságra helyezzük el.
  • A maszk használata a csoport ideje alatt kötelező.
  • Testi érintkezéssel járó akvárium-gyakorlatokat a tréning során nem használunk.
  • A tréningen csak olyan csoporttagok vehetnek részt, akik láztól és felsőlégúti tünetektől mentesek,  továbbá nincs arról tudomásuk, hogy környezetükben Covid pozitív személy van.
  • Azon csoporttagok, akik státusza a két alkalom között változna, online tudnak bekapcsolódni a csoportmunkába.
  • Ha az elkövetkezendő hetekben kormányzati vagy szakmai állásfoglalás tiltaná a kiscsoportos munkát, a tréning később kerül megtartásra.
  • Kiknek ajánlott a stresszkezelő tréning?

    Azoknak, akik
    • szeretnének nagyobb békességben élni,
    • szeretnék fejleszteni a készségeiket,
    • hajlandók erőfeszítést tenni a tréningen elsajátítottak otthoni gyakorlására,
    • szívesen dolgoznak kiscsoportban.
    Nem javaslom a tréninget azoknak, akik
    • mástól várják problémáik megoldását,
    • nehezen tudják megmondani, mit is éreznek,
    • nem tudnak stresszhelyzeteket azonosítani az életükben.
    • nem technikákat szeretnének, hanem feltáró jellegű önismereti munkát.

    A járványhelyzet felülírta ennek a képzésnek a megtartását. Remélhetőleg tavasszal, a fertőzések számának csökkenésével lesz mód az élő találkozásra.

    Addig is online, egyéni tanácsadás keretében tudok segíteni.

    Jó egészséget kívánok!

    Bimbó Melinda   

    Név (kötelező)

    Email cím (kötelező)

    Tárgy

    Üzenet